Сервісна підтримка передбачає прямий контакт з клієнтом і швидке рішення будь-якої проблеми
Кожна організація по-своєму унікальна, але, якщо трапиться надзвичайна ситуація, всі постачальники медичних послуг хочуть одного: негайного контакту зі службою підтримки та швидкого усунення проблеми. Відзначена нагородами служба підтримки Canon Medical Systems спеціалізується саме в цьому.
Наш комплексний підхід, коли технічне обслуговування та цілодобова сервісна підтримка зосереджені в одному підрозділі, забезпечує неперевершену підтримку замовників впродовж всього терміну експлуатації.
Ми доступні
В наші регіональні центри підтримки можна звернутися, просто зателефонувавши нам. Всі телефонні заявки на обслуговування обробляються групами добре підготовлених фахівців, що мають повний доступ до нашої всесвітньої сервісної мережі. У Canon Medical Systems будь-яка заявка на обслуговування закривається в тому випадку, якщо замовник повністю задоволений результатом.
Ми віддані своїй справі
Наші досвідчені інженери, які пройшли підготовку на підприємстві, володіючи доступом до останніх оновлень і оригінальних запчастин, мають в своєму розпорядженні все необхідне для швидкого вирішення проблеми. Якщо це все-таки неможливо, ми гарантуємо швидке залучення сервісних фахівців в Європі і на підприємстві виробника, щоб звести простій обладнання до мінімуму.